پلتفرم يادگيري تجاري (استراتژي راه اندازي) – July 2020

نمایش 1197

رسانه های مرکز فناوریهای دیجیتالی

منتشر شده 4 سال پیش
دسته‌بندی:

یادگیری‌الکترونیکی

توضیحات:

در اين ويدئو ساندر راماچاندران در خصوص مسائل پس از راه اندازي يادگيري الكترونيكي مطالبي بيان مي كند.بعد از راه اندازی چه اتفاقی می افتد؟ غالباً ما هر نوع پروژه تغییر را به عنوان پایان دادن به سیستم یا رویکرد جديد تصور می کنیم. اما از بسیاری جهات ، در اين مقطع، کار واقعی تازه شروع می شود. هرچند هر سوژه جدید مهیج است، اما چگونه بايد در دراز مدت مشارکت یادگیرنده را تضمین كرد؟ در خصوص 5 استراتژي براي راهبري پلتفرم يادگيري، تعادل و بالانس بين استراتژي مالكيت و محتوا، 3 استراتژی برای موفقیت در پلت فرم یادگیری بازار، روش هاي افزايش يادگيرندگي خودتان، نقش بازخورد و تائيد در يادگيري، نقش ارزيابي پيشرفت در يادگيري، چگونگي بازگشت سرمايه گذاري در يادگيري مطالبي بيان مي شود.

هشتگ‌ها:

يادگيري الكترونيكي استراتژي راه اندازي پلتفرم يادگيري تجاري استراتژي مالكست محتوا بازگشت سرمايه بازخورد و تائيد

ویدیوهای مرتبط
1:0
1681 بازید   5 سال پیش
1:0
674 بازید   5 سال پیش