در اين ويدئو Lori Niles-Hofmann در باره LMS مطالبي بيان مي كند. او اظهار مي دارد در صنعت مدتهاست که یک بستر واحد برای یادگیری استاندارد بوجود آمده است. اما آیا زمان طرح اين سوال رسیده است که چگونه يك مكانيزم تحویل مقصدمحور متناسب با شیوه های واقعی کارکنان کار مي کند؟ حذف رویدادهای یادگیری، استنتاج تحلیلی داده ها، پياده سازي طرح یادگیرنده محور با حداقل اصطکاک از ديگر مواردي است كه در اين جلسه مطرح مي شود. در خصوص عوامل كارت وفاداري، فرايند جذب مشتري جديد براي محصول، بازاريابي در مقابل يادگيري، مهارتهاي شايستگي در LMS، استفاده از يادگيري الكترونيكي، زبان بدن الكترونيكي، مهارتهاي جديد مورد نياز يادگيري الكترونيكي، تكنيكهاي بازاريابي در يادگيري نيز مطالب بين شده است.